۳ پاسخ

نه اصلا نگران نباش منم همینجوری بودم رفتم دکتر گفت چون رحمت داره جا باز مبکنه و کشیده میشه طبیعیه کاملا بعضیا درد دارن

منم اینجوریم

میگن زیردل سفت میشه نی نی خودشو سفت میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری