ابليمو عسل ضرر نداره؟١

۴ پاسخ

نه من خیلی خوردم چون آنفولانزا گرفتم ولی عسل فقط نوک قاشق میریختم

میگن عسل خوب نیست

عسل نههه

نه من هر روز می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان ماهلینی🩷👶🏻 مامان ماهلینی🩷👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی