سوزش گلو نشانه چیه

۳ پاسخ

اره یجوری زود زود میگیره میمیرم زنده میشم حالمو خراب میکنه

نه تقریبا چندماهی هس یکم که دهنم خالی باشه یه جوری میشم انگاری یه چیزی میجوشه تو گلوم

شاید میخوای سرمابخوری

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان آیما مامان آیما ۸ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی