۱۳ پاسخ

این برای 2سانته 🤣🤣🤣🤣

یا خدا تصورشم سخته😂

😂😂😂😂🤣🤣🤣

6 8 سانت دیگه با لچه فیس تو فیسی

وای 😂😂😂😂😂😂

۴افتضاااااح

😂😂😂😂😂

خخخخ 😅
وای من بین طبیعی و سزارین موندم

این ۱ سانت نهایت ۲ سانته 🤣

۶ و ۸ خوبه 😂😂😂 ۴ مزخرفه

😂😂
اتقاقا شش هشت سانت بهترین موقع زایمان دیگه دهانه رحمت باز شده و میخوای زایمان کنی راحت شی 😍

🤣🤣🤣🤣🤣

دوستان بزنید رو تصویر کامل باز بش‼️

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری