چرا پودر اینوفولیک هیچ طعمی ندارع؟😐😐😐

۷ پاسخ

باحاله مزش

شما با این پودر نتیجه گرفتین

دقیقاً مزه هیچی میده😂

فککنم اب رو خشک کردن پودر کردن😃😄😂

😂😂اب وله

خوبه ولي تاثير داره

فقط انگاری یکمی شوره 😂😂😂

سوال های مرتبط

منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری