۵ پاسخ

فقط راهش اینه کم کم بخوری بعد دوساعت دوباره بخوری اینجوری بالا نمیره من دیگه فهمیدم چطوری تنظیم کنی

۱۶۰ ۱۷۰ زیاده که گلم

دستگاهت خرابه شاید

قند ناشتا؟

دیابتی ام انسولین میزنم

سوال های مرتبط