خانما من ی مدته خیلیییی حوس حلوا کردم مشکلی پیش نمیاد بخورم؟؟ 🥺🥲🥲

۱۵ پاسخ

بدن هر کسی نصبت به یه چیزای واکنش نشون میده .فرقی نداره هفته چند باشی .من خودم خاکشیر خوردم چهار ماهه بچه سقط شد ولی همسایه مان گفت مرتب میخورم . زعفران میخورم طوریم نمیشه بدنها متفاوت هست عزیزم.حوس کردی در حد یه قاشق بخور ببین چطور هستی

حلوای هویج درست کن ، خیلی خوشمزه س،،
زعفرون هم نریزی ، باز طعم خوبی داره

نه عزیزم چه مشکلی پیش بیاد حلوا جزء ویارای من بود فقط زعفرون نمیزدم بهش بیشترم با شیره انگور درست میکردم مقوی تره

بدون زعفرون درست کن بخور

بخور گلم من ۶هفته بودم خوردم

من از اول تو غذاهام زعفران ریختم
در حد کم مشکلی ایجاد نمیشه اونم شما که خداروشکر هفته ات بالاست
بازم استرس داری، حلوا بدون زعفران درست کن

حلوای شیره انگور یا خرما درست کن بخور
هم از هوس بیافتی هم مقویه هم خیالت راحته

بدن و نوع بارداری هر کسی متفاوته
ولی خب من از اول خوردم زیاد سخت نگرفتم
اولین چیزی هم که خوردم چای حرم امام رضا بود توش هم دارچین داشت هم زعفرون
تا الان هم چندبار حلوا و کاچی خوردم

وا خب مدل های بدون زعفران بخور عزیزم
چرا خودت رو زجر میدی با نخوردن

من به این خرافاتا اعتقاد ندارما ولی به نظرم حلوا رو هوس کردی بااااید بخوری وگرنه دور از جون یچیزی میشه یکم درس کن بخور حالا زعفرون کم بریز رنگش مهم نیس🥲

منم میخام
ب کی بگم برام درست کنه اخه چیزای خودم درست میکنم دوس ندارم

نه منم خوردم،بخور

برا خودت درست کن
نزار رو دلت بمونه اخه بده🖤

نه بخور

وای منممممم🥺🥺
نمیدونم میشه با زعفرون کم درست کرد یا ن

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری