۴ پاسخ

سردی میکنی دلپیچه میگیری

نه فقط شاید اسهال شی😐

نخور معدت قاطی میکنه😵‍💫

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان علی اصغرو آرِن مامان علی اصغرو آرِن ۱ ماهگی