سلام کسی این امگا۳ میخوره؟

تصویر
۷ پاسخ

اره من همینه

من از یه برند دیگه مصرف میکنم

چون دکتر یچیز دیگه ای داده بود .گیر نیومد اینو گرفتم

من میخورم
ولی روش نزده روغن ماهی😐

منم ميخورم

اره برای هوش جنین خوبه

من امگا. نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی