خانما شما این امگا۳ رو میخورید؟

تصویر
۸ پاسخ

منم برام نوشت ولی داروخانه برام قرص روغن ماهی امگا3داد میشه بخورم

منم مخورم وزن بچم کمه اینو دکترم برام نوشت

ارع همینه

شکل کپسولم همینطوره ولی جلدش طوسیه

اره منم همینو میخورم

من نمیخورم فقط مولتی ک داخلش امگا داره

بله همین امگا

برا منم همین زردس

سوال های مرتبط

مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری