بچها ۷ماهه زایمان کنی بچه زنده میمونه

۷ پاسخ

انشالله میمونه حالا چرا ۷ماهه؟

اره من بچه اولم ۷ماه بود ۳۰هفته ب دنیا اومد

همسایمون جفت بچه هاش ۷ماهه با وزن ۷۰۰بدنیا امدم یادم تو پنبه گذاشت اوردخونه چندماه تو پنبه گذاشتشون تابزرگ شدن
الا یکی ۱۸سال
یکی ۱۶سالداره

اره میمونه.من دخترم ۳۰ هفته دنیا اومد.الان ۹ سالشه ماشاالله سالم.ولی خیلی مراقبت میخواد.دو سه ماه اول خیلی سخته.انشاالله همه به موقع زایمان کنن

احتمالش هست

اره چرا نمونه مشکلی داری؟

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۴ ماهگی
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی مامان علی ۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری