۱۴ پاسخ

من دوقلو هامو۲۸هفته زایمان کردم.خداروشکرهیچ مشکلی هم ندارن.همه چی دست خداست

اره من خواهرم دو قلو بود ۳۵ هفته بچه هاشو به دنیا آورد البته یه هفته قبلش امپول ریه زد

من تو هفته ۳۳ زایمان کردم پسرم موند به لطف خدا

چرا نمونه صددرصد میمونه

ب حرف کسی اهمیت نده فقط میخان تنش و استرس ایجاد کنن

من دخترم ۳۴ هفته بدنیا اومد الان ماشالله ۷ سالشه خدا بخواد هرچیزی ممکنه

منم پارسال پسرم ۳۵ هفته و ۴ روز بدنیا اومد وزنش ۳کیلو و نیم بود 😍

اره زنده میمونه

۳۴ هفته هم باشه بچه رو توی دستگاه میزارن و فکر نمی‌کنم مشکلی براش پیش بیاد

آره فقط وزنش یکم پایینه که یه مدت تو دستگاه بمونه وزنش بالا میزه

پسر عمه من ۳۵هفته بدنیا اومد الان دوسالشه حتی تو دستگاهم نرف

به عزیزم من ۳۵هفته۵روزم بود دخترم دنیا اومد خداروشکر هم وزنش خوب بود مشکلی هم نبود الانم ماشاالله ۷سالشه

اره بابا پسرخاله من ۳۵ هفته بدنیا اومد الانم ۵ سالشه😁

فکر نمی‌کنم چون ریه هاش کامل نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن 
🥺🫀 مامان آرن 🥺🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الینا مامان الینا هفته بیست‌وسوم بارداری