خانوما از چند هفته زایمان کنی بچه میمونه؟؟خیلی استرس دارم

۸ پاسخ

اصلا به چیزای منفی فکر نکن هیچی نمیشه

از چند هفته رو خدا عمر میده ولی من پسرم رو 33هفته به دنیا آوردم آمپول ریه هم نزده بودم روز زایمان تو بیمارستان برام زدن

۳۶ هفته ریه هاش. کامل

از ۲۸ هفته میمونه
حتی ۲۶ هم ممکنه بمونه
ولی زیر دستگاه

سلام اگر ماه هشتم رارد کنید یه روز هم رفته باشید تو نهم مشکلی پیش نمیاد

از 28هفته بەبالا معمولا میمونه ولی میره تو دستگاه

منم استرس دارم

چرا مگه مشکلی چیزی داری

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدیم مامان مهدیم ۱۲ ماهگی