۱۰ پاسخ

میمونه عزیزم صدرصد نگران نباش توکلت به خدا باشه خدا خودش کمک می‌کنه بهتون من مطمئنم سالم بغلش میکنی میاری خونه فقط باید صبوری کنی

عزیزم من دخترم زایمان زود رس کردم البته ۳۳هفته چن روز بیمارستان موندم واسه اینکه شیرش بدم یادمه یه خانومه بود میگفت بچه من ۲۵هفته دنیا اومد ۶۰۰گرم بود یک ماهه دارم میرمو میام الان شده ۹۵۰گرم تازه اجازه دادن بغلش کنم امتحانی بهش شیر بدم خوشحال بود انشاالله ک بچه شماهم بسلامتی مرخص میشه از بیمارستان دردسر رسیدگیشون از بقیه بچه ها بیشتره ها ولی انشاالله همون خدایی ک این هدیه رو بهت داده ازش محافظت می‌کنه ❤️

عزیزم انشالله میمونه نگران‌ نباش

انشالله صحیح سالم از بیمارستان برگرده توی اغوش خونوادتون♥️♥️

انشالله میمونه یه نفر تو شهر ما بیست و شش هفته وزن 900 گرم یک ماه دستگاه بود دیگه مرخص شد

شاکه آمپول ریه زدی اره میمونه

بچه های پسر عموی من 6 ماهه بدنیا اومدن 3 ماه تو بیمارستان تو دستگاه بودن الان 18 سالشونه

چرا عزیزم تو این هفته زایمان کردی ایشالا که صحیحو سالم میاد بغلت امپول ریه زدی؟؟

شاید بمونه ولی بالای 27 هفته 80 درصد میمونن

چرا تو این هفته مشکلی پیش اومده اخه زوده گناه داره خیلی خیلی ریزه

سوال های مرتبط

مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی