سلام فرداعمل سز دارم برام دعاکنین لطفا

۱۲ پاسخ

ان‌شاالله به سلامتی عزیزم

فردا بهترین روز زندگیته😍

ای جان کدوم بیمارستان

من ۸ روز دیگه سزارین دارم 🥲

انشالله بسلامتی گلم ..کدوم بیمارستان

ان‌شاءالله بسلامتی و راحتی زایمان کنی 🥰🤗

منم ۱۲روز دیگ🫠

ایشالا به سلامتی و خوبی و خوشی زایمان کنی و نینی رو بغلش بگیری 🥺🤍

عزیزم شما هم برای من دعاکن یه نی نی سالم بغلم بگیرم 😍

به سلامتی ان شاءالله🤲🏻

بسلامتی عزیزم انشاالله زایمان خوب راحتی داشته باشی

آی جون. ان شالله به سلامتی بری با عزیزت بیای عزیزم. اصلا نگران هیچی نباشی ها خیللیم راحته سزارین

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد