۲ پاسخ

آخه چک بی بیایی که استفاده کردید هم خوب نیس. روژان از همش معتبرتره اونم‌خودکاریش. من یبار استفاده کردم همونم مثبت زد رفتم ازمایش دادم که باردار بودم.

ایشالله ک هستی عزیزم😍
من الان بی بی زدم زیر ۵ دقیقه حاله افتاد دیگ مطمعن شدم 😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری