۵ پاسخ

والا نمیدونم ولی سعی کن جگر نخوری

نه بابا بخور نوش جان.
فقط زیاده روی نکن چون سنگینه

نه بخور یکی دوبار عیب نداره

تو سه ماه اول ضرر داره چون خطر سقط رو زیاد می کنه
ولی تو ماه شما مقدار کمش رو می تونید بخورید ولی کامل بپزید بعد بخورید

والا داشته باشه یا نه من ک خوردک

سوال های مرتبط

مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهشتم بارداری