۶ پاسخ

حلوا با آرد نبات ادویه و روغن زرد
کاچی ما با ادویه های گرم شوید و روغن زرد نبات

کاچی ادویه داره شکر زعفرون زیاد داره

کاچی اول آب و شکر و گلاب گردو اینا رو میریزن آبش بیشتره اخر سر روغن زرد اضاف میکنن حلوا بعد تفت دادن آرد اول روغن و کره رو اضاف میکنن تفت میدن بعد آب شکر و گلاب حالا بسته به نوع حلوا زعفرون و شیره و اینا رو بعدم سفته دیگه باید از ظرف جدا بشه

ماکرمانیا کلا کاچیمون متفاوته

کاچی رقیقه یکم وقتی بمونه خودشو میگیره و سفت میشه وقتیم سفت بشه میشه حلوا

کاچی آبکی تره حلوا سفت تر
کاچی تو شربتش دارچین و رازیانه بیشتری میریزن
ولی بعضیا تو حلوا یا نمیریزن یا کمتر میریزن
ولی درکل همون حالت شل یا سفت بودن حلواست

سوال های مرتبط

مامان ۳تفنگدار مامان ۳تفنگدار ۱ سالگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی