۱ پاسخ

این سوال فنیه و باید از دکترت بپرسی با یه اشتباه جون خودت و بچت در خطر میشه .اصل و درست تو هفته ۲۷ باید بزنی ولی اینکه سرکلاژ شدی و باید بزنیو از دکتر بپرس

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری