۵ پاسخ

من میدم پسرم از همین ک برا خودمونیم درست میکنیم تازه خیلی هم دوست داره

من ک با زردچوبه و جعفری پختم 😅خیلی بی مزه و بدرنگ بود ولی نی نی دوس داشت

من از ۷ دادم اتفاقا امروزم دادم

میتونی واسش پاستا درست کنی با شیر و سینه مرغ و ماکارونی و‌کمی پنیر من اینجوری میدم چون دخترم ب گوجه حساسیت داره

میشه بدی ولی سس و ادویه نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ملینا💝 مامان ملینا💝 ۱۷ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان سپهر و مینو مامان سپهر و مینو ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری