۸ پاسخ

من از هشت ماهگی دادم

نه من دادم اوکی بود

اوه من تا حالا چندبار بهش دادم البته خونگی مامانم درست کردنه از بیرون خیلیم خواص داره

کم بده چربی نده

نه من از۸ماهگی میدم دکترش،گفتع

من دادم بهش مسموم شد ...هر بچه ای فک کنم فرق میکنه

نه من که میدم بهش

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ♥️♥️♥️ مامان فاطمه ♥️♥️♥️ ۱ سالگی
مامان ❤️ الینا ❤️ مامان ❤️ الینا ❤️ ۲ سالگی
مامان هانا خانوم 🍒 مامان هانا خانوم 🍒 ۱ سالگی