۷ پاسخ

آخه دکترم میگه نیازی نیست بری همه چی خوب بوده ننوشت

اگ دکتر بنویسه آره اگ نه
که نه

واجب بودن یا نبودنش به خودتون ربط داره


ما که واجب دیدیم‌،رفتیم

ازمایش غربالگری دوم رو بعضی دکترا اگه ازمایش غربالگری اولت خوب باشه نمینویسن دیگه ولی بعضیاشون مینویسن،مونده به نظر دکترت
برا من اولی خوب بود ولی ازمایش‌دوم رو هم نوشت
منتهی هستن کسایی که دکتر لازم ندونسته که انجام بدن

غربالگری دوم یا همون انومالی یکی از مهمترین سونو هاست قطعا ازمایششم مهمه
بعد جنسیت دقیق بهت میگه

سلام اگه دکتر نوشته باشه اره

اره عزیزم رفتنش خیلی بهتر از اینکه نری و همش استرس داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 🧿 مامان آرسام کوچولو 🧿 ۴ ماهگی
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری