۴ پاسخ

من یکهفته هست دارم میدم...دفعش خوبه. خیلی هم سبکه..ولی شنیدم میگن وزن دهی کم داره...همه جا پیدا میشه خوبیش اینه

عالیه همه چیزش خوبه

ن منک راضی نبودم عوض کردم

من میدم دفع عالیه فقط یکم اسهال میکنه اونم بچه با بچه فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی