از شربت گريپ ميكسچر راضي بودين مامانا؟

۳ پاسخ

من ب دخترم میدادم بالا میاورد بعد اون دیگه رفلاکسی شد ندادم

اره من یه بچم میدادم همیشه

اره زاضیم

سوال های مرتبط

مامان كوهيار🧸 مامان كوهيار🧸 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی