۲ پاسخ

نعنا داشت دادم به دخترم
خوشش نمیومد
خودشم تاثیری نداشت واسه دختر من بدتر هم می‌کرد
گرمیچر و پدی لاکت میدم به جاش
دوتاشونم خیلی خوبه

من میدادم دکتر نوشته بود چون نعنا داره
دخترم رفلاکس پنهان داشت بدتر شد
و اینکه بعدش مردمک چشماش تغییر میکرد و خیلی می‌خوابید ترسیدم دیگه ندادم . عوضش کولیک ایز میدم

سوال های مرتبط

مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی