دو گاز هویج خوردم عب نداره؟

۶ پاسخ

مه عشقم بخور نوش جونت خیلی ام خوبه برات

دیگ نخور عشقم

مگه هویج واسه بارداری‌ ضرر داره؟

من کلی خوردم

نه عیب نداره ولی دیگ نخور هفتت پاینه

نه 😐

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ساواش.دیانا مامان ساواش.دیانا ۲ ماهگی
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری