۱۰ پاسخ

من پام ضعف میره
آره گاهی ام درد دارم.

برا منم
حالا چرا هی داره سخت تر میشه☹️

اره فک کنم چون منم کمر دردم بدتر شده🥴

واای منم دیگه نمیکشم از بس پا درد دارم

والله من از اول دارم

امان از پادردکه نمیزاره بخوابم

من برای دختر از ماه هشت همینطوری بودم به هرکی گفتم میگفت ماه درده

آره همونطوره

از ماه هشت به بعد کم کم یه در دایی شروع میشه مثله همینا بعد که به ماه نه میرسی کم کم دل درد وکمر دردت مثله دردپریودی میشه هرچی به آخرای بارداری نزدیک میشی اینطور میشه میگن ماه درد

آره اینا ماه درد میگن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ونهم بارداری