سلام خانما میگم قرص ب ۶ تلخه؟؟

۷ پاسخ

دورانش باید بگذره دیگه..چاره ی جز تحمل نیست.

آخی عزیزم..برو حتما سرم بزن بهتر میشی.

یعنی اوایل ماه چهارم تهوعم کم نمیشه؟🥹

وااای..منم حالت تهوع شدید دارم فقط بالا نمیارم یه چیزی ته گلومو میگیره که نه پایین میره نه بالا مباد.

والا برا من که تلخ نبود خیلی.واسه تهوع میخوری؟تاثیر داره؟

این قرص درسته که دارم میخورم واسه حالت تهوع؟

تصویر

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری