خانما قرص ب ۶ رو کی بخورم که اثر کنه ؟؟؟

۵ پاسخ

اصلا اثر نداره

مگه ب۶ برای چیه؟

فرقی نمیکنه عزیزم، بعضی دکترها هر ۱۲ یا ۸ ساعت تجویز میکنن، اگه یدونه در روز براتون تجویز شده، هر ساعتی که منظم یادتون میمونه بخورین

رو منم هیچ تاثیری نداره

متاسفانه هیچ اثری رو من نداره🥲

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد پارسا😍 مامان محمد پارسا😍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری