۳ پاسخ

منم از ۱۸ هفته درد داشتم
الان یه کم بهترم اما بعضی وقتا درد میگیره
با شال پشمی میبندم دور کمرم رو خیلی اثر داره

من بخاطر همین‌الان بستری شدم

منم از ۱۷ هفته این دردو دارم امپول و شیاف میزنم

سوال های مرتبط

مامان 👼🙋‍♀️ مامان 👼🙋‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری