۶ پاسخ

من اولین بار ه سوپ درست کردم مرغ و پیاز و سیب زمینی

سلام خانوما تو روبیکا گروه روزمرگی زدم برا مامانا کسی خواست به آیدیم پیام بده
@Asdchvc6

یه تیکه مرغ یه تیکه هویج یه پیاز کوچیک
با یکم زردچوبه میپزم تو ابش نون خورد میکنم میدم بهش

سوپ دال عدس با کدو حلوایی و گشنیز داره

دم غروب حریره بادوم میدادم دیگه شام نمی‌دادم وقتی ۶ ماهش بود. یا مثلا پوره هویج و جو دوسرپرک میدادم یا جو دوسرپرک با سیب یا گلابی میدادم یا فقط پوره سیب و گلابی پخته شده میدادم.

من میخوام برای اولین بار کدو حلوایی آبپز کنم تست حساسیت بگیرم

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی