خانوما اپیلاسیون بیکینی تو بارداری ظرر داره یا نه

۶ پاسخ

من شنیدم آره خطرناکه بهترین روش تو بارداری همون ژیلته‌ و بی خطر چون کرم و پودر هم بوش خطرناکه اینو دکترم گفت

وای نکنی بهتره جریان خون زیاده الان و حساس هست این نواحی من خودم ارایشگرم براخودم میزنم ایندفعه زدم خونی ک شد هیچ دوهفته کامل عین اینکه ضربه زده باشی کوبیده شده بود درد میکرد اصلانکن فعلااین چن وقت تحمل کن

مثلا اگر خودت انجام میدی حجم خیلی زیاد همرو یجا نزن کوچولو کوچولو بزن یکم بینش فاصله بذار مثلاذدوبار بزن بعد یکم زمان بده که دردتم نیاد

بله ضرر داره

بله فقط ژیلت

بله عزیزم
چون دچار انقباض میشی

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته هجدهم بارداری
مامان دلارام 💕🧸 مامان دلارام 💕🧸 هفته سی‌ام بارداری