۱ پاسخ

چی میخوری ک‌اذیت میشی یکم دقت کن
مثلاً من شیر ک میخورم معدم اذیته نفخ شدید میشم

عسل و شیره انگور همراهشمیخورم خیلی بهتره غ

سوال های مرتبط