ببینید دستام از آمپول انوکساپارین چی شده😢😢

تصویر
۱۵ پاسخ

عزیزم من کل دوران بارداریم ب شکمم میزدم یکبارم کبود نشد اصلا هم درد نداشت چرا ب شکم نمیزنی؟؟؟

من بدون آمپول کل بدنم کبوده بیشتراز این ترسناک😂😂

یاابلفض چ آمپولیه زدین

بخدا تصویرو بزرگ نکرده بودم اینجوری از دور حس کردم زیر بغله زیاد امده پیامتو نخوندم
چرا اینجوری شدی عزیزم واسه چی میزنی از دکتر نپرسیدی ک چرا اینجوری میشی؟؟

چه امپوله؟؟ واسه چیه؟

موادش اروم تزریق کن
زاویه 90 درجه بزن

🥲🥲چه بد کبود شده

چرا می‌زنید

🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

وااااایییی چه بد شدهههه

اینجور میشه حوله با اتو داغ بزار روش فرداش همون موقع ک زدی چون اثرش ازبین میره

بنظرم بد تزریق میکنید چون کبود میشه ولی این دیگ خیلی زیاده

چه بد شده من میزنم اصلن کبود نمیشه شاید اشتباه میزنی

نه عزیزم

دردهم داره.سخته این آمپول

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته یازدهم بارداری