سلام من قرص دوفامد میخوردم الان دوروز پریودم تخیرافتاده تست بیبی چک گرفتم منفی بودسنوگرفت چیزی نبودگفت شایدخارج رحم باشه چیکارکنم
من خارج از رحم که حامله بودم رقم بتا تو آزمایش اومد پایین و از اینجا فهمیدم خارج از رحمه و خودش هم افتاد
بعد ي سوال كي قرص خوردي كه اثر نكرده من خوردم احه پري شدم ميخوام بدونم شماكي خوردي اثر نكرده
ي چي بكم نميدونم چند هفته اي اما دكتره من ميكفت حاملكي خارج رحم خونريزي داره منظورم اينه همين طوري الكي نيست
حامله ایی؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.