دوستان آزمایش چکاب بارداری کی بلد بخونه؟ببینه چطوره

تصویر
۱۲ پاسخ

تو بارداری استرس دور کنید هورمون بالا پایین میشع قند فشار تیرویید فرق میکنه اصن استرس نگیرید الان زمان حساس بارداریتونه ان شالله سالم بدنیا بیارید

اون خط آخر ک نوشته عدم عفونت

تو بارداری تا 20میره بالا

این صفحت ک همه چی نرماله ولی صفحه دوم ممکنه دکتر بگه عفونت یک کوچولو تو ادرارت هست
برا منم آنقدر بود گفت

بعد تیروییدت کامل نیس تی سع تی چهار نداری اصن

کجا زده تیرویید

تی شی تو ببین

ن قند داری ن تیرویید همچیت خوبه سی بی سی اتم خوبه ن کم خونی داری ن فقر آهن همچیت خوبه

همچی اوکی فقط پر کاری تیروئید داری یکم

نرماله عزیزم

بقیش کو

نرماله همچیت

سوال های مرتبط

مامان فندق هام🩵🩷🩵 مامان فندق هام🩵🩷🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه کن خدا مامان معجزه کن خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته چهاردهم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وششم بارداری