۵ پاسخ

مفنامیک اسید خوبه آموکسی هم خوبه مترونیدازول هم بخوری خوبه ولی مفنامیک اسیدارهمه بهتره

اره خوبه بخور

آموکسی سیلین و مترونیدازول هر شش ساعت باهم

نه برای عفونت دندون باید آموکسی سیلین 500با مترونیدازول بخوری هر 8ساعت

آموکسی سیلین بخور

سوال های مرتبط