از کی میتونیم اش رشته و‌حبوبات بخوریم؟

۵ پاسخ

الان دیگه بخور بزرگ شده

من که همه چی میخورم

من بعد چهار ماه ابگوشت خوردم خداروشکر اذیت نشد دخترم

از هروقت دلت بخواد
من تا یک ماهگی نخوردم بعد اون همه چی میخورم
دیگ بزرگ شدن گلم روده هاشون اوکی شده

بنظرم بخور عزیزم
الان هم نفخ میکنن اما کمتر اذیت میشن
البته من خودمم هنوز رعایت میکنم از بس کولیک پسرم بد بود چشمم ترسیده

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان ثمین🥹💝 مامان ثمین🥹💝 ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان هامین کوچولو💙 مامان هامین کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی