سلام خوبین بعد از تشکیل قلب دیگه چ سونو هایی باید بریم؟

۴ پاسخ

۱۲ هفته انتی و ۱۸ هفته آنومالی…

عزیزم سونو قلب رفتید چند هفته بودید رفتید شکمی انجام دادن؟

۱۲ هفته سونو NT

سونو انتی

سوال های مرتبط

مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هفتم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری