۳ پاسخ

سمت صبح بدی بهتره و اینکه نیم ساعت بعد شیر

ا د نیم ساعت بعد شیردهی خوبه

قطره ۱ د هستش… فرقی نمیکنه، فقط حواست باشه ده دقه قبل و بعد شیر بده بهش

سوال های مرتبط

مامان دوتا قلب 🩵 مامان دوتا قلب 🩵 ۳ ماهگی