۲ پاسخ

سلام عزیزم برا بچتونه؟؟تو بچه ها یکم بالا باشه طبیعیه چون در نوسانه آنزیمای کبدی بچه ها

سلام الهه جون خوبی عزیزم
آنزیم های کبد رونشون داده یکم بالاست

سوال های مرتبط

مامان عرفان مامان عرفان ۵ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری