۶ پاسخ

من یه ۱۸هفته رفتم یه ۳۲هفته

۱۸هفته۲۳۳گرم
۳۲هفته۲۵۴۶

۸۱۶ گرم

ابجیم رفت هشصد و پنجاه بود

سلام هستی حالت چطوره خوبی گل پسر چطورع
جنسیت تو دلیت چیشد؟

الان سونوش رو نگاه کردم دیدم ۹۰۰ گرم بوده

ببخشی میگم ۲۶ باید بری سونو یا ۲۸ هفته برای وزن. دکتر ب من گفت ۲۸ هفته بیا . مخام بدونم اشتباه نکردم

سوال های مرتبط