خانما بچم ۸ماهشه اسهال داره چی بدم

۵ پاسخ

چقدر بریزم تو شیرش همش یانصف

خداروشکر تب یا چیز دیگه نداره
چی بگم خواهر ازبس بردمش دکتر خستم شده بخدا قسم همیشه مریضه بچم

حتما ببرش دکتر ولی ماست و پونه و کته ماست و موز و سیب خوبه کیدی لاکت و او آر اس بعدازهردفع ولی حتما ببرش دکتر

پودر کیدی لاکت بریز تو شیر بهش بده
پودر سنجد بریز تو ماست بده بخوره

پدی لاکت. او ار اس. زینک

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان Ryan مامان Ryan ۲ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۳ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان جَواد جانم✨ مامان جَواد جانم✨ ۲ سالگی
مامان کیان🦖🦋🦆 مامان کیان🦖🦋🦆 ۲ سالگی