هفت هفته هستم شبا چطو بخابم

۷ پاسخ

چشاتو ببند بخواب

من رو شکم میخابم.فعلا بچه داخل لگنه

سعي كن از الان خودتو عادت بدي به سمت چپ بخوابي،خون رساني هم خوب ميشه تو بدنت

دراز بکش رو تخت ، چشاتو ببند🤣

والا😂😂😂

هر جور که راحتی الان میتونی بخوابی

راحت بخاب اون‌که میگن به پهلو از ۲۰ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته ششم بارداری