هفت هفته هستم شبا چطو بخابم

۷ پاسخ

هرجور ک راحتی

هرجور راحتی 😂
من حتی هنوز رو شکمم میخوابم 😂🤣

علائمی هم داری

هرجور دوس داری بخواب تا هفته ۱۵_۱۶ به بعد چون بچه توی لگنه هنوز توی شکم نیومده

به پهلوی چپ بخواب

آزادانه تا 20هفته زمانی که شکم آمد بیرون روشکم نخواب فقط

ببین کدوم ور راحتی ولی فقط روی شکم نخواب

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته ششم بارداری