خانم ها کدومتون از این قرص مصرف کرده

تصویر
۱۵ پاسخ

من ففول میخورم

من
پلاکت خونم پایینه دکتر بم داد

من میخوردم

منم میخورم

من از این میخورم شب یکی روزم یکی

تصویر

من هرشب از اول بارداری

از ۱۶ هفته

منم میخورم

من هر شب

من حدودا دو ماهه میخورم

دقیق یادم نیست ولی خیلی وقته
فک کنم چهار ماهگی

من ازینا میخورم ولی نتونستم هردفه ک ب دهنم میزاشتم استفراغ میکردم برام نساخت

من از ۱۶ هفته شروع کردم

من تازه شروع کردم

من هرشب

سوال های مرتبط

مامان هناس مامان هناس هفته سی‌وسوم بارداری