خانوما کدومتون این قرص امگا رو مصرف میکنه؟

تصویر
۶ پاسخ

دکتر برای من نوشته هفته ای دوتا

من از داروخونه گرفتم اصلا بو نمیده

من میخورم روزی یکی بهداشت داده بهم

چندتا میخوری

منم میخورم

من من😑😑لعنتی خیلی بده
بوی ماهی میده🤢

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی