با سوزش و اسید معده بارداری چیکار میکنین ؟ 🫠ج

۷ پاسخ

به نام خدا فاموتیدین و شربت اسید معده

تحمل😭

من که انقد میسوزه از خواب بیدارم کرد😑

سررررر می‌کنیم باهاش🥲😂

من سوزش معده داشتم فقط زنجبیل درمونم بود البته باید مراقب باشی خیلی استفاده نکنی

سیب بخور
اب خنک بخور هروقت سوخت

من نداشتم ولی نون یا نون خشک یا بیسکوییت خوبه

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره هفته چهاردهم بارداری