سلام دوستان ازمایش دادم ا
قند ۱۰۱
تیروئید ۳
نظرتون خ بالاست؟؟

۷ پاسخ

ادم‌وقتی باردار میشه بالاتر میره.برو دکتر غدد یه کم زیادش میکنه احتمالا.
قندت هم رعایت کن تا بیاد پایین عزیزم

صبح آزمایش قرص خوردی؟

قندتم داستان میکنن باید کنترل کنی

فندت خیلی بالاس
تیرویدتم قرص لازمی

تیروئید قرص بخور چون یهو میره بالا نرمالش رو ۱ ک اونم دکتر میگه نباید ۱ باشهتیروئیدتم برو دکتر غدد
قندتت برو دکتر

قندت رو نمیدونم ولی تیروییدت کم کاره

قرص تیرویید باید بخوری برو دکتر بهت میده

سوال های مرتبط

مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جانیار مامان جانیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان لئا مامان لئا هفته چهلم بارداری