۵ پاسخ

قهوه نخور ولی نسکافه و اینا اشکال نداره ولی بازم زیاد نخور میگن نفخ میاره کافئین زیاد

بچه بی قرار میشه نخوری بهتره عزیزم
منم دلم لک زده برای آیس کافی😢

من کاپوچینو میخورم ولی قهوه نه

میگن قهوه بچه رو بی‌خواب میکنه

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان شکوفه بهاری ۲ مامان شکوفه بهاری ۲ ۱۵ ماهگی
مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی